Gårdagens kväll!

Publicerad 2009-08-30 22:56:15 i Bilder,

Efter loppmarknad hela dagen så åkte jag hem och åt middag med lillasyster, sen gick vi ner till centrum för att handla lite gott att tugga på och dricka under kvällen. Det blev en varsin cola flaska och hon köpte en påse bilar och jag en stor chokladkaka. Sen gick jag till Lina och lillasyster gick till en annan kompis.
Det var trevligt att träffa Lina, det är det alltid. Våran egna lilla Mini. Alltid lika glad trots att hon säger att hon är trött. Med henne har man alltid kul. Vi satt ute hela kvällen då hennes kvarter som hon bor i hade haft träff och satt vid ett låångbord som bestod av små bord. Det var mysigt, det var en man/farbror som satt och spelade gitarr och sjöng. Även andra var med och sjöng. Värsta mysiga kollo stämningen. Och där satt jag och smaskade på min choklad och cola medan Lina satt och knaprade på sina kakor =) Sötnosen min!


Kommentarer

Postat av: Lajna

Publicerad 2009-08-31 21:20:34

jag ser ut att vara helt galen i mina kakor xd hahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela