God Morgon Sverige!

Publicerad 2009-08-31 08:36:30 i Allmänt,

God Morgon Allesammans, hoppas ni mår bra för det gör jag! Har precis ätit min frukost som bestod av scrambled eggs och macka och apelsin juice. Mycket gott!
Idag vaknade jag långt före min väckarklocka och var lite snurrig för jag visste inte riktigt om jag hade försovit mig eller inte, men jag hade turen med mig och hade inte försovit mig!
Idag har jag bara en lektion, kan inte vara med på brandstationen idag då dem ska ha konditionstest och jag får inte springa med mitt knä ännu så jag får se om jag bara åker dit och kollar på dem andra eller om jag stannar hemma.. Vi får se, vi får se! Då kanske jag kan stanna hemma och plugga lite lixom.

Nej nu ska jag fixa mig inför plugget!
Have a wonderful day dudes! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela