Hinner inte!

Publicerad 2009-08-13 01:50:12 i Allmänt,

Jag hinner verkligen inte blogga, eller ägna så mycket tid åt bloggen så mycket just nu. Jag är inte hemma på hela dagarna och när jag är hemma så tränar, äter eller sover jag och kollar runt lite på internet och så.
Dom senaste dagarna har jag varit inne i stan och umgåtts med mina kompisar, hlet underbart men snacka om att jag är helt trött i både ben och fötter. Men men, då känns det i alla fall att jag lever =)

Imorgon blir det nog ingen dag på stan, ska troligtvis hämta kusin från fritids och åka och bada med honom eller göra något annat kul. Kanske museum eller liknande..

Hoppas ni har det bra, kanske kan uppdater med lite bilder imorgon (torsdag morgon) bitti..
Kram ♥

Kommentarer

Postat av: mini

Publicerad 2009-08-13 23:05:13

jag vill ha bilder, jag vill ha bilder, jag vill ha bilder!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela