Hostan som aldrig ger sig..

Publicerad 2009-08-18 17:35:15 i Allmänt,

Usch och fy så jag hostar, får en alldeles metall och blod smak när jag hostar riktigt mycket samtidigt. Inte så himla trevligt. Har tagit tablett som ska dämpa rethosta men den verkar inte hjälpa allt för mycket minsann, jag har petat i mig en halstablett istället som jag köpte förut idag det hjälper i alla fall någelunda..
Jag har verkligen ingen lust att ligga sjuk, jobbigt att pendla i temperaturen också... Någon som kan komma och göra mig frisk?

Nu ska jag göra ytterligare ett försök till att sova, det är så långtråkigt att bara ligga och vrida sig i sängen så då går jag och sätter mig här istället. Men jag tröttnar lika fort här framför datorn coh då går jag tillbaka till sängen igen.. Detta har jag då upprepat ett antal gånger idag. Snacka om dåligt tålamod, tycker inte om att vara sjuk!
Tur är att jag har fina vänner, Lina var förbi en sväng och lämnade lite nudlar som jag beställt av henne. Så himla gullig och henne första dag i gymnasiet hade gått superbra, hon kommer nog trivas som handen i vanten med det program hon valt!

See ya! ♥

Kommentarer

Postat av: Lina ofc

Publicerad 2009-08-18 20:36:33

Vad du är gullig!

Blir du inte frisk så kommer jag gärna med nudlar igen ;) haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela