Imorgon kommer hon..

Publicerad 2009-08-06 23:13:57 i Allmänt,

.. Min älskade Tingeling kommer hem från sitt äventyr och jag ska möta upp henne på centralen. Sen ska vi hem till henne och dumpa hennes packning, sen bär det av till stranden för att sola och bada!
Det kommer bli en kalasdag tror jag!

Snart är det dags för sängen för mig, har varit vaken sen halv 8 imorse, så jag börjar bli riktigt trött.. Har inte så stor blogglust heller så om jag fortsätter att skriva kommer det bara bli pannkaka av det hela så nu sätter jag punkt.

God Natt Allesammans, Dröm Söta Drömmar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela