Korta skoldagar..

Publicerad 2009-08-27 13:20:49 i Allmänt,

Snacka om korta dagar jag har slutar 10.40 onsdagar och 11.00 på torsdagar, fast senare så kommer det att bli projektmöten på torsdagar också.. Och sen fredagar slutar jag typ kl 13.00. Så himla underbart, fast ändå inte. Liksom vad ska man göra resten av dagen ? Alla andra kompisar går ju också i skolan eller jobbar. Idag löste jag detta genom att ta hand om tvätten och tvätta lite. Behövdes verkligen, jag tror alla här hemma har lite klädbrist nu så vi behöver rena kläder =)

Runt klockan fem kommer Lina hit, då ska jag hjälpa henne med hennes matte om jag kan. Eller så gott jag kan i alla fall för hon förstod inte riktigt det dem hade gått igenom och det är klar man ställer upp!!

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela