Lady Gaga på Gröna Lund!

Publicerad 2009-08-03 13:36:53 i Bilder,

Igår var jag, lillasyster Thilda, Lina och Michelle och kollade på Lady Gaga på Gröna Lund. Jag och Mathilda hade varit och gått på stan innan och små shoppat lite, bilder på det kommer senare.
Ja vad ska man säga, jag hade nog förväntat mig mer av Lady Gaga. Alldeles för många klädbyten för lite sång och alldeles för mycket showande. Och det var ingen höjdare när hon satt vid pianot och sjöng lugna låtar. Men det var kul att se henne ändå! Henne bakdansare var iaf riktigt bra.

Och så lite bilder på alla hennes olika kläder.

Lina, Michelle och Jag.

Första outfiten

Andra outfiten

Tredje outfiten

Fjärde outfiten

Underkläderna hon hade på sig under glaskuls jackan.

Man kan ju säga så här att hon hade en ganska barnförbjuden show egentligen, hon är inte blyg på scen och kan ha ett ganska typ utmanande beteende. Men ja det var kul att se henne iaf!
På vägen hem hade vi en som var ganska trött...


Tack för en underbar kväll med er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela