Långdag i staden Stockholm!

Publicerad 2009-08-10 23:17:00 i Allmänt,

Dagen började tidigt imorse, redan kl 08.00 så ringde väckarklockan. Låg och drog mig ett tag sen var det dags för en morgonpromenad i ca 30 minuter. Kom in och åt frukost och gjorde mig iordning. Satt vid datorn ett bra tag, skulle möta Sandra i stan men hon var lite seg så jag åkte in lite tidigare än henne. Mötte upp henne efter att ha gått själv i 1 ½ timme. Vi kikade vidare i affärerna och jag hittade ett par skor, har ingen bild än!
Sedan åkte vi till Tanto och mötte upp lite kompisar till Sandra, satt där och hängde ett tag sen åkte vi hem.

Nu är det dags för sängen, jag är alldeles för trött för det här!!
Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela