Långholmen - Bredäng

Publicerad 2009-08-08 22:44:06 i Allmänt,

Idag har dagen spenderats på Långholmen med min två sötnosar. Mini och Ronja. Det har varit underbart väder hela dagen, dock lite moln i början på dagen, men det har varit lagom varmt och riktigt skönt ute. När vi gick där ifrån blev det omöjligt för mig att fortsätta gå i mina flip-flops då jag fått skavsår, så jag gick barfota resten av kvällen.
Efter Långholmen köpte Mini och jag mat och satte oss i Tanto för att äta den, åkte vidare till Bredäng och kollade på Cirkusföreställningen "RÖKT", den var bra, Såg den med Ronja igår men då på Farstabadet. Trevligt trevligt.

Börjar bli väldigt trött, så bilder får komma så småningom. Snart ska jag sussa!
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela