Måste landa snart..

Publicerad 2009-08-14 17:27:33 i Allmänt,

Herregud, jag måste nog ta och landa snart. Jag är helt slutkörd typ, haha, men det är alltid roligt. Idag har jag halvt gått runt som en zombie med Lina i stan. Det var trevligt.
Igår var jag barnvakt åt kusin Andreas det var roligt, jag hämtade honom från fritids och sen åkte vi till Huddingehallen för att bada. Sen gick vi till McDonalds och åt lite mellanmål då vi båda var hungriga, sen åkte vi hem och spelade lite boll.. Jag fick ett spontant förslag att jag skulle komma in till stan och kolla på en Cirkus Cirkör föreställning "Inside Out" det var bara genrepet och Anthon min vän hade hämtat ut biljett och en extra till mig. Mycket snällt. Föreställningen var grymt bra, den fick stående ovasioner efteråt. Den borde ni se, den går på Dansen Hus tror att den hade premiär idag.
Det blev sent från stan, blev väckt imorse av kusin som sovit bredvid mig inatt. Så det var ju bara att gå upp och göra oss iordning för jag skulle ju lämna honom på fritids..

Ikväll ska jag och lillasyster och förhoppningsvis bästis till Gröna Lund och kolla på Måns Zelmerlöw! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela