Monday!

Publicerad 2009-08-31 20:46:57 i Allmänt,

Idag har varit en ganska lugn dag, har lixom bara glidit igenom den känns det som. En riktig lektion idag, sen var det brandstationen men som jag tror jag nämde imorse så skulle det vara Cooper-test (konditionstest) så kunde inte jag vara med utan jag tittade bara på. Det var spännande att titta på när alla sprang. En brandman (kvinna) som är mammaledig var och hälsade på med sin lilla bebis, såå himla söt. Jag som är så barnkär gick fram och hälsade lite och fick hålla och sådär. Den var 8 månader gammal och mycket sööt.

Åkte hem och åt middag med Michelle, vi skulle ju iväg och träna våra barn. Vi åt korv och makaroner, mums.
Det gick mycket bra att träna barnen idag, dom är faktiskt ganska duktiga och duktigare ska dom bli ;-) Det kan jag lova, mina stora(små) gymnaster är så söta. Ihihi.. Det bästa av allt var att en av mammorna kom fram efter och presenterade sig och berömde mig hur mycket som helst för att jag var en så bra tränare och hade hållt i träningen jättebra och så. Det värmer verkligen och då vet man att föräldrarna verkligen uppskattar en också. Superhärligt!

Nu efter gympan så har jag suttit lite vid datorn och läst Svenska B, vi håller på och lär oss lite om Upplysningstiden. Inte jätteintressant. Men jag ska läsa texten en eller två gånger till så det sitter.

Hoppas ni har haft en bra dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela