Nickelodeon - Dagen!

Publicerad 2009-08-30 23:21:15 i Bilder,

Idag var jag på Gröna Lund med Michelle och kollade på Nickelodeon - Dagen. Och jag säger då det, jag har nog aldrig sett så mycket barn på Gröna Lund på samma gång. Småbarn, barnvagnar och lite äldre barn överallt. Okej att man tycker om barn, men snacka om mycket folk!!

Det var i alla fall mycket roligt, ni ska få se bild på vilka jag såg uppträda idag!


Molly Sandén


Nanne Grönvall, love her!


Alice, från Idol -08


Markoolio var programledare och Svamp - Bob fyrkant var där. Han fyllde 10 år idag! Grattis!


Amy Diamond, cool tjej


E.M.D var också där, älska Erik som är snyggast.

Alexander Rybak var också där men knäppte inget kort på honom. Vi gick typ därifrån då för vi orkade inte vara kvar. Jag och Michelle åkte till Huddinge för att möte upp hennes familj, vi åt pizza. Det var gott för vi var hungriga. Åkte hem och träffade Tina och vi tog en långpromenad och pratade om allt mellan himmel och jord. Tina är bra vi är bra kompisar och har alltid roligast ihop och hon är bra för att hon fyllde Myndig i onsdags. Grattis i efterskott till henne.

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2009-08-31 15:51:29

Postat av: tina

Publicerad 2009-08-31 15:52:07

du är bra linnéa :) du är väldigt bra <3

Postat av: Nickelodeon

Publicerad 2009-09-24 16:22:45

Hei!



Hva kul å se at du var på Nickelodeondagen!

Vi på Nickelodeon setter stor pris på at du skrev om dagen. Vi undrer om vi kan få din mail-adr. så vi kan informere deg om nye serier og andre happenings på kanalen i fremtiden.



I så fall kan du maile den til [email protected]



Tusen takk!

Mvh,

Silje.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela