Omgjord

Publicerad 2009-08-17 23:03:18 i Bilder,

Lina som har varit lite småflitig och upptäckt Photoshop ville att jag skulle visa bilden på henne och mig som man kan se i inlägget innan, fast då hennes version som hon fixat! Självklart så gör jag ju det!



Så här blev den, tycker den blev väldigt fin. För Lina är väldigt nybörjare i Photoshop, jag önskar att jag hade någon som kunde lära mig eller anstränga mig lite själv till att lära mig Photoshop då jag också skulle vilja ha möjligheten att göra små justeringar i vissa bilder. Men men, jag får lägga upp originalen istället! =)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-18 07:25:58

syster yster jag kan photoshop....

Postat av: MIni

Publicerad 2009-08-18 17:12:00

nu är jag nöjd! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela