Rätt sida!

Publicerad 2009-08-28 09:08:00 i Allmänt,

Idag har jag verkligen vaknat på rätt sida, känner på helt tipp topp och tanken att jag bara har en lektion i skolan idag gör mig ännu gladare!
Jag har nog nästan aldrig hunnit med ett morgoninlägg förut, men börjar man runt 8 nästan varje dag så orkar man inte ta sig tid. Speciellt inte jag då jag har väldigt lätt för att fastna vid den här dumburken.

Nej nu ska jag fortsätta fixa mig, det här går riktigt bra nu!
Kram på er och ha en bra dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela