Släpp ut mig!

Publicerad 2009-08-22 21:08:30 i Allmänt,

Gaah, jag blir helt galen! Jag har varit inomhus konstans (om man räknar bort läkarbesöken) den här veckan ända sedan i tisdags. Har gått ut och hämtat posten en gång också. Och jag får tuppjuck, jag måste ut! Imorgon ska jag äntligen ta mig ut, antagligen till stan. Äntligen ska jag få komma till min underbara stad, får bara hoppas på att tidningen visar rätt om vädret så det blir hyfsat skönt att gå runt. Vet ej om jag får sällskap eller inte, ska köpa lite block, pennor, stift och en ny almanacka. Sen så vet ju alla att jag älskar att handla kläder och liknande så det kanske blir något nytt i klädväg också... Satt precis och funderade på om man kanske skulle ta sig till Skärholmen, där är det ju faktiskt riktigt skönt att gå runt och jag skulle vilja åka till NewYorker och den affären finns ju faktiskt inte Stockholm City! Hm..

Någon som har något bra tips på behaglig, skön, rymlig och snygg skolväska ? Som man även kan ha användning till vid andra tillfällen?


Sitter just nu och lyssnar på "The Veronicas", dom är riktigt bra.
Den här borde ni lyssna på för den är riktigt bra!!


Puss o kram på er alla! ♥

Kommentarer

Postat av: Lina the best

Publicerad 2009-08-23 20:56:09

Min fjällräven är snygg, och pimp! =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela