Statistiken försvunnen!

Publicerad 2009-08-29 10:35:25 i Allmänt,

Alltså jag irriterar mig lite på att jag inte kan kolla min statisik, den kommer bara inte upp. Sjukt irriterande, inte världens viktigaste sak men det är ju alltid kul att se liksom. Och nu funkar det inte, någon annan som inte heller kan se sin statistik ?

Jaja, idag blir det att åka på Loppis på Bondegatan inne i stan med Syster min och hennes pojkvän. Och vi är tydligen bekväma av oss idag och ska åka bil in. Det ska bli roligt, hoppas man hittar något spännande!
Jag köpte nya skor igår också, ett par snyggsexiga skor. Hehe, visar bild på dom senare!!

Ha en underbar lördag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela