Tv tittande..

Publicerad 2009-08-05 00:43:20 i Allmänt,

...fördriver tiden när man har tråkigt. Filmen "Kate&Leopold" är sedd och jag tycker faktiskt den var riktigt bra. Kanske inte såg jättenoga i slutet då jag hoppade mellan datorn och tvn, men jag såg det mesta och den var helt enkelt bra. Ett bra tidsfördriv för mig som knappt gjort något alls idag.

Efter filmen såg jag på Navy CIS, också väldigt bra. Något som jag börjat titta på senaste tiden. Lite olika såna där kriminalserier. Jag tycker det är spännande, NCIS är också bra för där är det en hel del komik eller inte överdrivet men lite lagom sådär =)

Kul att läsa när jag skriver om program på tvn.. Aja snart är det läggdags för min del.
God natt och Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela