Veronica Maggio

Publicerad 2009-08-03 21:03:32 i Film,

Jag har börjat lyssna en massa på Veronica Maggio ända sedan jag såg henne live på Piteå Dansar Och Ler.
Hon är verkligen jättebra tycker jag, hon var riktigt bra live i alla fall. Hade svårt för henne innan, men när jag hade sett henne så fick man en annan blick av henne så nu tycker jag hon faktiskt är bra. Särskilt om man lyssnar på texterna.
Det är dessa låtar som jag helst lyssnar på;

Måndagsbarn
 
17 År

Stopp 

Gammal sång


Lyssna och njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela