What to write ?

Publicerad 2009-08-26 22:03:03 i Allmänt,

Ja jag har inte så mycket att skriva nu när jag går i skolan och inte gör så mycket mer.
Idag har jag dock varit och lämnat blodprover, det gick väl sådär. Aldrig reagerat som jag reagerade idag, det började susa i öronen och rummet blev lite gungit men klarade mig från att svimma i alla fall, så det var skönt. Satt tag ett kvar efter så jag skulle känna mig lite mer normal när jag gick därifrån.
Efter det så åkte jag till Solna till syster 2, där hängde vi mest åt mellis, lyssnade på musik, hjälpte henne med tvätten åt middag och så.. Inte så ofta jag är där så måste ju passa på att umgås med henne innan hon börjar skolan igen hon också.

Efter besök hos syster åkte jag till den gamla hederliga gymnastikhallen för att träffa Ronja, hon ska vara med och träna i Friståendegruppen och självklart fick inte jag bara sitta och titta på utan hon tvingade med mig. Det var ändå första gången idag så nu kan jag också början på friståendet. Det gick mycket bra och knät satt på plats hela tiden ;-D

Hoppas ni har haft en bra dag trots regnvädret!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela