Ännu en månad förbi

Publicerad 2009-12-30 22:14:11 i Allmänt,

Kan inte fatta hur fort allting går hela tiden, snart är december slut och jag tycker nyss den månaden startade. Men jag längtar till det nya året verkligen, jag tror det kommer hända massor med bra saker då.
Jobbet rullar på och går bra det känns bra, längtar till nästa lön. Vill shoppa massa mer, har knappt hunnit det dom här dagarna. Imorgon är det Nyårsafton, jag längtar på ett sätt men ändå inte.

Hoppas ni får en bra Nyårsafton! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela