Awake

Publicerad 2009-12-27 12:53:33 i Allmänt,

Nu är jag vaken igen efter att ha fått sova ut ordentligt nu ska jag bara göra mig iordning och låta tiden gå lite framåt så jag kan börja knata iväg till jobbet. Skönt att egentligen slippa jobba morgon det kan faktiskt vara lite jobbigt. Gillar nog mest kväll :) Fast det är mycket mer praktiskt att jobba morgon man får som mer gjort om dagarna då.

Nä nu ska jag dra på mig lite kläder och sen får vi se vad som händer behöver inte gå hemifrån förrän om 1 ½ timme sååå... Vi höres :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela