Det kommer bli KAOS!

Publicerad 2009-12-16 22:46:41 i Allmänt,

Japp det snöar för fulla muggar här och det är underbart, dock har det redan blivit och kommer bli ännu mera KAOS. Speciellt här i storstaden och södra Sverige. De som kör bil verkar inte veta hur man ska köra när det är vinter (med snö vare sig det är lite eller mycket), tragiskt tycker jag då det sker ruskigt mycker bilolyckor (och andra olyckor). Man kanske borde stanna hemma eller åka kommunalt, dock kommer man nog fram vääldigt långsamt eftersom tågen inte alls är särskilt välutrustade dom heller för ett väder som detta!

Men jag är glad och skulle vilja dra ut pulkan imorgon, jag hade gjort det om jag inte jobbat och gått i skolan. Då hade jag även ropat:

SE UPP I BACKEN HUNDRA HÅL I NACKEN! :)
Det gjorde man alltid när man var liten! *hihi*


Den gången då Lina och jag optimistiska som få åkte pulka på den lilla snön som fanns kvar. Jan -09

Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2009-12-18 13:53:23

Jag vill åka pulka med dig igen! et måste vi göra när jag har kommit hem från mormor :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela