Fjärde advent

Publicerad 2009-12-20 18:35:17 i Allmänt,

Det är helt galet hur fort tiden har gått, man hänger ju inte med nu för tiden. Allting rullar hela tiden på och allting går bara runt och runt. Så mycket som har hänt på senaste tiden massa underbara saker resor, födelsedagar jobbet och gymnastiken. Så himla roligt.
Och om fyra dagar så är det självaste JULAFTON och jag känner mig jättedålig för jag har inte ens börjat köpa julklappar. Men ska fixa det imorgon och på tisdag måste kolla vad alla önskar sig och vad resten av folket har köpt också.

Nu väntar jag på att mamma och pappa ska komma hem och laga middag så jag kan få äta och sen fixa mig innan jobbet, har jag tur kanske någon kan köra mig :) Nu var det någon som ryckte i handtaget, familjen är hemma!

Ha en underbar Fjärde Advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela