Första krogrundan!

Publicerad 2009-12-13 17:57:51 i Allmänt,

Den blev igår på Pilot, det var nice! Dock lite dåligt att några av mina vänner inte kom in, de stog på gästlistan till men vakten sa att dom inte gjorde det. Mina kompisar som kommit tidigare hade ju hamnat på listan helknas.. Men men, det blev i alla fall att jag var där med Michelle, Tina, Malin och Natta. Det var roligt, dessutom så var det massa folks från både min klass och skola så det var lite kul att man träffade folk man kände :) Mycket 18-åringar trots att de hade 20-års gräns (?) Obegripligt.
Kom hem halv fyra inatt så jag var lagom trött och sov till typ 2 idag, första dagen på länge jag fick sova ut utan att ha väckarklockan på ringning. Skönt.

Eftersom Spence hade min kamera så fick jag inga bilder, men jag fick istället bilder på dom där dom var.. Hehe, ska bli kul att se sen!

Ha en bra söndag och 3:e Advent!
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela