HARRY POTTER FILMEN

Publicerad 2009-12-25 14:27:26 i Allmänt,

Japp nu är den ÄNTLIGEN MIN !!! Mamma och pappa var ute på långpromenad och var förbi centrum och då fanns den där inne på tobaksaffären så dom köpte den till mig. Jag fick den ju inte när jag fyllde år och heller inte i julklapp men nu äntligen har jag den. Nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis sen ska jag slå på den på tvn, vi får ju besök klockan 5 av mormor och morfar, S & H, gaah!! Kommer inte hinna se klart bajs, men men. Nu nu nuuuu ska jag duscha så hinner jag iaf se lite =D


LYCKLIG FLICKA!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-12-25 18:43:45

God Jul!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela