Jag bara orkar inte

Publicerad 2009-12-04 23:36:52 i Allmänt,

Nej jag är helt slut, som sagt rolig uppdatering kommer så fort jag orkar och just nu är jag helt slut. Får inte sova ut imorgon då jag ska träna mina små kidz och det sog mig just att det är sista gången imorgon och jag har inte ens planerat något eller mailat ut något till föräldrarna! PANIK! Men men, dom får vara med och titta helt enkelt så får det bli någon sorts uppvisning för föräldrarna någon gång mitt i vårterminen eller så. Oj vad jag känner mig dålig, hualigen...

Ska träffa syster Ronja och fixa ihop Thriller dansen till Juluppvisningen som alla stora barn ska lära till nästa lördag. Oh my god, kaos termin eller något. Ibland skulle man behöva en extra hand eller hjärna eller något. Någon som höll reda på allt åt än. Åh det är mycket nu både på fritiden och skolan.. Suck!

Now, off to bed! Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela