Julklappsshopping

Publicerad 2009-12-22 23:46:56 i Allmänt,

Nu är jag klar med alla mina julklappar, tror jag. Ska åka och kolla en grej till imorgon efter jobbet så det känns riktigt sköönt!! Imorgon blir det en hel del julstök här hemma, jag måste röja på mitt rum och hela nedervåningen här hemma sedan blir det att dra fram lite mer julsaker och baka julgodis. Sent på kvällen kommer årets julskinka vara färdig griljerad så då ska man smaska lite på den. MUMS, det är en årlig högtid i våran familj att äta julskinkan jättesent på kvällen dagen innan självaset Julafton.



Så här fint va det ute imorse!
Och nu snöar det ännu mer ute hos mig, såg det när jag skulle dra persiennerna.
Så himla underbart med så mycket snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela