Juluppvisning

Publicerad 2009-12-12 09:42:29 i Allmänt,

Idag är det dags för föreningens Juluppvisning, det ska bli såå skönt när den äntligen är över. Har fått kämpa en hel del för att den skulle bli gjord i år alla är inte heller särskilt samarbetsvilliga hela tiden vilket gör allt mycket svårare. Men det kommer bli bra, det löser sig alltid det vet vi och vi som gjort den är bäst det bara är så!
Samling där borta kl 11.00, uppvisningen börjar 13.30 och slutar senast 15.30. Jag bara längtar.

Sedan är det att dra ut och käka pizza med alla underbaringar som finns, hem och fixa sig lite snabbt och lämna alla saker sedan är det ut och fira mig på krogen med förhoppningsvis väldigt mycket folk. Den här dagen kommer i slutändan bli vääldigt bra! I'm happy even if im tired and want to sleep more...


Så här "snygg" var jag juluppvisningen år 2007..

Ni har som märkt att uppdateringarna kommer lite hipp som happ som haver, men det blir så jag har verkligen inte tid. Förhoppningsvis blir det bättre på den fronten i veckan eller till nästa helg. Har bara en vecka kvar i skolan sen är det JULLOV!

Ha en underbar lördag folks ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela