London i BILDER!

Publicerad 2009-12-07 08:36:10 i Bilder,

Jaa, det finns några som har velat se bilder så jag får väl ta lite i taget sådär!
Här kommer bilder på dit resan och lägenheten.


Syrran och jag

Karta för hur man ska bete sig vid nödlanding.. "Och mormor tänk nu på att inte glömma ta ut löständerna i så fall.." Eh vah? Ofta man tänker på det.. (Längst ner i vänstra hörnet)

Vardagsrum/Matrum


Vardagsrum/Matrum

Mitt och syrrans rum

Mitt och syrrans rum

Dusch/Toalett

Toalett

Mormor och morfars rum


Kök

Kök/Tvätt-stuga (-maskin)


Så här såg lägenheten ut. Mycket fin och väldigt fräsch var den. Resan dit gick bra, på flygplatsen på Gatwick när vi kom så stog en taxi caufför med en skylt med vårat efternamn på, taxi turen tog kanske en timme men det var för att vi stannade och handlade lite frukost och så som vi skulle kunna äta när vi kom fram och ha något att äta på morgonen. För att slippa gå och leta affär då.
Några fler bilder ska ni få!


Här är entrén till vårat hus där lägenheten låg

Knightsbridge Underground, våran närmsta tunnelbanestation

Piccadilly Circus

Piccadilly Circus

Syrran och jag på bussen

Dubbeldäckare och PRIMARK (Shoppingdestination, Två stoora våningar billug shopping!!)

Så här många påsar började vi med

Lunch på KFC (Kentucky Fried Chicken)


Julpynt på gatorna, paket och paraplyer i luften. Mysigt!

Just nu hinner jag inte med fler bilder, måste börja röra mig mot skolan. Jag är lite långsam idag tror jag.. Det kommer fler bilder sakta men säkert.

Ha en bra måndag folks!

Kraam ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela