London, vilken resa!

Publicerad 2009-12-04 03:11:37 i Allmänt,

Hejsan Sverige!
Jag är härmed hemma i Svea Landet igen, har varit på svensk mark sedan halv tolv 3e december, alltså i bara sisådär drygt 3 ½ timme. Jag längtar redan tillbaka till London och ska åka dit snart igen. Kom hem för ett tag sen men kunde inte sova och ville kolla massa saker innan jag somnade vilket var tur, jag ska på mässa imorgon och jobba! Här blir man inslängd i vardagen på en gång. Lika bra det kanske.

Borde kanske försöka sova igen om jag ska orka morgondagen! Puss på er, mer update kommer så fort jag får tid till det! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela