Rave Kryssning!

Publicerad 2009-12-12 09:31:47 i Allmänt,

Shit vad roligt det var jag ska åka på en till igen i mars, det var nog det roligaste jag gjort på länge. Jag har dansat som en galning hur mycket som helst verkligen fick typ träningsvärk och efter att ha stått och dansat hur länge som helst var det gansa ansträngande att bara gå i trappor, men hissen är för veklingar ;-)
Roligt sällskap hade jag också, oh my! Min kamera knäppte inga bilder men syrran och syrrans kompis knäppte en hel del. Här får ni se en!


Monday Bar Lucia Crusie 10-11 December 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela