Sen Bio, Bröllopsfotografen

Publicerad 2009-12-07 07:56:26 i Allmänt,

Igår så blev det ganska sent, jag åkte in till stan vid halv nio tiden för att gå på bio med Syster R, hennes pojkvän och bror. Det var ett mycket trevligt sällskap och vi såg på Bröllopsfotografen. Det var en lagom lång lagom bra film att se en sen söndag kväll, lite humor och romantik och såå.. Kanske hade lite för höga förväntningar men bra var den i alla fall! Så har du inte sett den se den ;-)

Sen var det bara att åka hem och sova, vilket jag fick göra några timmar i alla fall. Nu är jag uppe för att jag ska vara i skolan om en timme, då ska vi jobba med vårat projekt. Senare idag ska vi till brandstationen för lektion och sedan är det att träna barnen och baka som gäller. Måste ju förbereda mig inför min STORA dag imorgon då lilla jag blir hela ARTON år! Känns bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela