Snöiga bilder

Publicerad 2009-12-21 19:59:09 i Bilder,

Här ska ni få se lite snö bilder som jag tagit de senaste dagarna men inte lagt in, borde egentligen lägga upp massor med fler bilder från London men de kanske kommer nu under jullovet då det lär bli en hel del datorsittande, brukar ju bli så men det är inte säkert.


Solen tittar fram bakom husen. Här är jag på väg till skolans julavslutning, fredag 18/12.

Fiint, trappan upp till min gård. 18/12.


En lagom fin bild på mig, lite småtrött sådär men glad över det fina vädret. 18/12.


Så här mycket snö var det när jag kom hem efter att ha jobbat första natten, och där jag har gått var det rensopat när jag gick hemifrån. Det hade alltså snöat 20-25 cm på 10 timmar. Galet, men nice :)

Det är fortfarande massvis med snö ute, hur underbart som helst. Jag sitter och väntar på att Tina ska höra av sig så vi kan gå ut och åka pulka eller stjärtlapp eller så. Leka lite i snön får man göra trots att man är hela 18 år :) Man måste ju ha barnasinnet kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela