SNÖÖÖ !!

Publicerad 2009-12-20 16:47:36 i Allmänt,

Alltså herregud vad mycket snö det kommer hela tiden det är helt galet, jag jobbade ju som sagt inatt och gick på kl 21.00 när jag gick ut sedan klockan 07.00 hade det snöat typ 20 centimeter under dem 10 timmarna. Snacka om att det var som ett träningspass att gå hem sedan, fick ju kämpa mig genom snön och det kanske inte var något man helst ville efter att ha jobbat 10 timmar natt men jag var ju tvungen att komma hem!

Jag somnade i alla fall halv 8 imorse och vaknade runt tre nu på eftermiddagen, kul det med. Somna när det är mörkt och vakna när de är mörkt, har ju inte sett dagsljus på ett tag känns lite sådär men vad gör man inte :)
Hard work work!


Men jag älskar snön det ska ni veta !! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela