Vilodag inför nattjobb

Publicerad 2009-12-19 15:03:00 i Allmänt,

Idag ska jag bara vila massor och ta det lugnt för jag ska gå min natt-intro inatt och imorgon natt. Känns lite sådär men jag måste göra det, börjar 21.00 ikväll och slutar först 07.00 imorgon bitti och jag måste sitta vaken hela tiden. Ska prata med syrran om jag får låna deras bärbara dator så jag kan underhålla mig med något under natten. Ska ju lära mig vissa saker också så jag kommer ju inte bara sitta och försöka fördriva tiden, utan måste lära mig lite saker som kan vara bra och veta om man skulle behöva jobba natt någon gång!

Ha en bra lördag folks! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela