Åka pendeltåg och kasta godis

Publicerad 2009-02-11 19:52:01 i Bilder,

Idag blev det inte så mycket skola för min del. Ganska skönt. Följde med Sandra och Jocke ner till stationen och vi höll på att flamsa runt och ha det superkul. Vårat huvudsamtalsämne är väldigt speciellt, tänker inte nämna det här.. S och J skulle hem men jag tänkte att jag kan åka till Huddinge och kolla om min kappa som jag vill ha fanns där men den fanns bara i för små och för stora storlekar så jag gick runt lite där en stund, och jag fyndade ett par Crocker jeans på JC för 49;-  !!!  Skulle åka vidare till Tumba, men tåget mot stan kom innan så jag åkte dit, köpte jackan. I dörren till H&M stod dem och delade upp 20%-rabatter till alla som kom in. Det var trevligt och mycket snällt!


Byxor 49;- JC  (ord.pris 399;-)


Vårkappa 398,50;-  (ord.pris 498;-  , använde ju 20%-rabatten)


Råkade slänga en godis i Sandra huvud, hoppas du inte får en bula och blir alldeles blå. Den var ju ganska hård.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela