Bambi på hal is

Publicerad 2009-02-11 18:55:12 i Bilder,

På idrotten idag så var vi och åkte skridskor, det var jätteroligt. Hela klassen var ungefär som bambi på hal is, förutom Jocke x2 som båda två spelar hockey! Det var jätteroligt, har inte åkt skridskor sen 8:an, herregud grymt länge sedan. Var med och spelade match sen i slutet, jag var bra men inte bäst. Hehe. Men jag var stolt över mig själv sedan!


Så här såg jag ut! Sexig i hjälm tycker jag!


Melina och Mikaela var också väldigt duktiga på att åka skridskor!


Klassen spelar match!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela