Det är ju SPORTLOV!

Publicerad 2009-02-21 01:18:42 i Bilder,

Satt och var lite i min egna värld och tänkte att gud vad skönt med helg, sen kom jag ju på att det är ju SPORTLOV hela nästa vecka och det är massor med saker som är inplanerade. Tex så ska jag flytta hem till moster och kusiner några dagar, ska på magnetröntgen, lämna blodprover, ta vaccinspruta, träffa kompisar och så blir det troligtvis en resa till Mariefred och kanske Strängnäs. Fullt upp, när jag är hon mina kusiner ska jag dock bara plugga. Men det ska bli härligt, så man kan få lite hjälp av ett mattesnille, eller inte bara ett utan TVÅ!

Dags för natten, här kommer mer bilder!


Så här såg det ut ute när jag vaknade imorse!


Jag i väntan på bussen mot Södra Station.



Gatan vid gammelmormor.


Stötte även på en bekant som jag började prata med på msn för ett år sedan, vi stötte på varandra förra året och nu av en ren slump mötte vi varandra mitt på söder. Helt sjukt och vi har inte pratat med varandra på evigheter. Roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela