Det gick ändå!

Publicerad 2009-02-20 23:49:48 i Allmänt,

Gjorde provet idag, det gick faktiskt bättre än vad jag trodde! Och bara för att jag var klar med provet först hade min lärare hunnit rätta klart mitt prov, så jag fick veta resultatet redan idag. Och jag fick G+, faktiskt riktigt glad då jag nästan helt klart hade förväntat mig ett IG men shi fick jag och Yes, jag klarade provet!

Vi var ju på UF-mässan i Älvsjömässan idag, det var väl kul.. Eller inte, vi kom dit tidigare än lärarna men när de väl kommit dit så fick vi någon lapp med lite frågor som vi skulle svara på sen kunde vi typ gå. Så jag kom tidigt in till gammelmormor vilket var skönt, jag behövde ju komma hem hyfsat tidigt då jag skulle få besök ikväll. Var tvungen att STÄDA! Och det gjorde jag, en Power-cleaning av så gott som hela nedervåningen det var nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela