Det luktar menisk-skada...

Publicerad 2009-02-04 20:20:26 i Allmänt,

Hm, var hos sjukgymnasten efter skolan idag.. Fick inte göra mycket, endast cykla.. Sen kände hon lite på mitt knä etc, frågade vad som hänt med det i helgen osv.. Och hon tyckte att det lät som en skada på menisken men skulle inte dra några förhastade slutsatser.. Så hon tyckte att jag inte behövde komma till henne något mer för knäböj och utfall kan jag göra hemma. Inga hopp får jag göra ifall att det är menisken, den ska ju inte gå sönder ännu mera..

Efter det gick jag till Ica och köpte banan och loka (och 4 kexchoklad, hihi).. Hallå det var ju "Tag 4 för 20;-" så himla dålig på att stå emot sånt där.. Men när jag kom fram till kassan var man tvungen att ha Ica-kort för att kunna ta del av erbjudandet och det hade inte jag.. Too bad, tänkte jag men icke, damen som var före mig var så snäll så hon ville dra sitt Ica kort så jag kunde få mina kexchoklad :) Kassörskan blev minst lika förvånad som jag och kom med en skön kommentar, "Ja det blir ju bra, då får hon extra poäng och du dina kexchoklad". Haha..

Strosade runt lite inne i city sen, suktade efter massor med saker men jag vill inte shoppa innan jag fått hem kläderna från H&M, och vill inte shoppa själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela