Etik och Livsfrågor

Publicerad 2009-02-19 13:17:54 i Bilder,

Jahapp, här sitter jag och lyssnar musik och låtsas att allt är toppen. Nej inte riktigt, imorgon är det prov i Etik och Livsfrågor. Ett grymt svårt ämne tycker jag, bara en massa svåra ord man ska förstå och massa diskussioner man ska hålla som man inte förstår ett jota av. Usch. Jag vill inte. Men imorgon blir det ändå en ganska skön dag. Har bara två lektioner och lunch, sen ska hela min klass på UF-mässan. Det ska ändå bli lite spännande! (UF står för Unga Företagare (tror jag))..



Syskonskaran för drygt ett år sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela