Finner ingen ro..

Publicerad 2009-02-26 12:02:16 i Allmänt,

Åh egentligen ska jag sitta och plugga massa matte nu men jag finner ingen ro i varken hjärnan eller kroppen.. Bli galen, måste ju plugga har en del tal jag måste ta mig igenom. Måste få godkänt på det här provet eftersom jag inte fick det på förra så nu jäklar! Får väl ta och tvinga mig själv till att göra lite. Egentligen är det inte så jättemånga tal, men man ska ju förstå det man gör också. Sen känns det inte bättre när man vet att vi har prov på hela boken, lixom allt vi har gått igenom sedan vi började. Helt galet. Tur att det här är sista matte kursen jag läser. Hade aldrig orkat med Matte C också.

Nu ska jag försöka ta mig i kragen och sätta igång räknandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela