Hos kusinerna..

Publicerad 2009-02-24 22:54:09 i Allmänt,

Bor ju som sagt hos mina kusiner nu, det är trevligt och lugnt. Idag har jag träffat Sandra, det var trevligt. Sen var jag hem en snabbis för att hämta ett papper jag var tvungen att ha med till röntgen. Skulle på Magnetröntgen idag och det gick bra. Man fick ha på sig ett vitt nattlinne typ, snyggt såg ut som ett lik...

Har pluggat lite matte också, det gick ganska bra. Ska plugga mer imorgon och då har jag till och med hjälp hemma om jag skulle behöva! Nice.
Snart ska jag sova eller nåt, är trött.. *Gäsp*

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela