Let's Dance!

Publicerad 2009-02-21 00:07:10 i Bilder,

Ikväll var det en mysig hemmakväll med min kompis Siri, en underbar tjej från Marifred. Pratglad och väldigt öppen och rolig. När hon kom hit bekantade hon sig lite med mitt hus, sedan tog vi en promenad runt här där jag bor. Svängde förbi centrum så vi köpte lite gott som vi skulle ha till Let's Dance! Idag var det George och Maria som fick lämna tävlingen. Jag tyckte det var bra då han inte verkade tycka om den där tävlingen särskilt mycket.

Bilder från promenixen:
     
Två glada blondiner på promenad.


En buss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela