Melodifestivalen 20.00 ikväll!

Publicerad 2009-02-07 13:53:53 i Allmänt,

Det var mycket trevligt att vara med pluratina.blogspot.com igår, vi såg på Let's Dance. Igår var det Hasse Aros tur att åka ut.. Jag hejar på Sveriges starkaste man, men inte hans partner haha.. Det är fler jag tycker om orkar inte rabbla upp alla nu bara!

Det gick bra att träna mina småbarn idag dom var duktiga, och ett barn hängde runt på mig hela tiden.. Hihi  mycket mysigt. Jag älskar ju små barn :)

Snart ska jag åka till Linnéa i S-tälje.. Vi ska äta mat tillsammans och se på Melodifestivalen, wohoo. Äntligen så börjar den igen, jag tycker det är så himla kul att se på... Nu får man längta till finalen.. hihi..


Apelsin är gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela