NEW SHOES!

Publicerad 2009-02-23 14:25:51 i Bilder,

Jag har varit iväg idag och köpt nya skor, vill inte springa runt och halka i converse eller höga klackar. Det är livfarligt i sådan här snö. Herregud. Så nu har jag inhandlat inte bara ett par skor utan TVÅ par! REA! Haha, värsta REA-shopparen jag är. Köper typ rubbet på rean, men det tycker jag blir billigt och bra!



Köpta på DinSko 99;-



  Också köpta på DinSko!

Riktiga kap, och gud så sköna dom är. Sitter med dom svart på mig nu.. Hihi.. När jag var liten och hade köpt nya skor gick jag alltid runt med dom hela dagen inomhus, sen skulle jag ha på mig dom när jag sov.. Den gången jag sov med mina nya gummistövlar så var det blött i skorna istället för utanpå! (a) Så knasig man kan vara! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela