Pluggar Matematik

Publicerad 2009-02-25 12:56:18 i Allmänt,

Har suttit sen kl 10 imorse och pluggat matematik och lite engelska. Det går ganska bra. Har fått hjälp av mosters man, han är snäll :) Han jobbar hemifrån och snart ska vi äta pannkaka.. Mums, det ska bli smarrigt tycker jag.
Sen ska jag fortsätta plugga, har ju matteprov efter lovet så det är bara att slita på. Har en del andra saker att göra också så man får göra lite varannan.

Har jag sagt att jag fått en egen användare på en dator här hemma ? Hur nice som helst, så jag sitter är med en liten mini bärbar dator det tycker jag är trevligt och skönt. Behöver aldrig vänta på att den ska bli ledig. :)

Har inga bilder här och har inte tagit någon med kameran så därför blir det lite bildlösa inlägg, men har ju lagt in så mycket bilder tidigare så det får duga så länge!

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2009-02-25 21:21:19

haha vet du en sak? du är söt :) hahah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela