Pluggat hela dagen låång!

Publicerad 2009-02-26 21:21:50 i Allmänt,

Okej inte hela men nästan, det är bra det med. Pluggade  typ 1,5 h på eftermiddagen sen skulle jag iväg och hämta de yngsta kusinerna på fritids. Sen när jag kom hem typ 4 började jag plugga på en gång sedan satt jag och räknade fram tills klockan var nästan halv 7 för då var det middag. Sen satt jag ungefär drygt en timme efter middagen också. Så jag har fått en hel del gjort. Nu är jag stolt. Har inte alls mycket kvar att gå igenom!

Imorgon blir det hemflytt, en tur till stan, sen ska jag hem till Michelles pappa och få mat där och hälsa på familjen och hålla i lilla Hanna :) Hon har säkert blivit jättestor hon är ju några månader nu, sist jag träffade henne var hon bara 5 veckor! Herregud så tiden går snabbt!

Nu ska vi snart se på Criminal Minds, egentligen har det redan börjat men dom har sådan där High tech tv som man kan pausa tv-program på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela