Rökdykning!

Publicerad 2009-02-03 16:41:34 i Bilder,

Idag har jag varit i skolan, som vanligt. Men eftermiddagen spenderades på brandstationen där vi skulle "rök"dyka.. Vi va inne i labyrinten två och två och skulle leta efter dela och koppla ihop dem. Jag och Sandra fick ingen kritik alls, vi var grymt bra! Fast vi rökdykte utan rök och det var tänt, men för galset på våran mask så hade vi ett sånt där skoskydd så man såg ändå ingenting alls. Helt mörkt va de.. Kul grejj. Men man va ganska svettig efter. Tuberna väger lixom drygt 20 kilo såå :)


Ikväll ska jag till träningen och lämna min tränares grejer och säga att jag ska sluta.. Usch vad hemskt. :(  Men jag måste tänka på mitt knä, hellre att det blir bra än att det pajar ännu mer faktiskt..



En bild från brandstationen i 1:an, då jag hade rosa hår och sminkade mig varenda dag typ! Haha, nu är det sminkfritt face som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela