Rubrik ?

Publicerad 2009-02-02 19:54:40 i Allmänt,

Lägret på Lillsved i helgen var roligt, eller helt okej. Inte så kul att träna med ett lag som har noll positivitet och noll motivation. Usch så jobbigt.. Allt gick jättebra med mitt knä och så tills det precis innan middagen på lördagen knäcktes. Ajj. Och där var mitt läger slut. Sen var det bara för mig att titta på etc...

Vi var ute och gick igår i skogen, gick typ vilse.. Var ute och gick i två timmar då hade vi äntligen kommit tillbaka och min tränare hade dessutom gått igenom isen så hennes fot var blöt och kall... Åkte hem och vi stannade på McDonalds på vägen hem, mums..

Idag har jag varit i skolan, hos ögonläkaren och jag ska iväg och ta blodprov för att kolla om jag har struma. Hoppas inte säger jag. Sen nu ikväll har jag tränat mina "barn", det var faktiskt jobbigt idag då de vägrade att lyssna på vad jag och Sara sade..

Jag har dessutom tröttnat på mitt knä och har nog bestämt mig nu att tills vidare får min karriär som gymnast vara över. Jag ska bli bra i mitt knä och gå på GymMix här i närheten istället måste träna då jag gått upp i vikt för att jag inte tränat ordentligt sedan i november. Sk*tknä säger jag bara. Men hellre att de blir bra än att jag ska pajja det hela tiden. Usch vad jag inte tycker om tanken att behöva sluta på den sport jag verkligen älskar... Men men..

Kommentarer

Postat av: Natta

Publicerad 2009-02-02 22:14:45

Jaa, synd att du måste lägga ner tills vidare. Men det är mycket bättre att du blir bra än att du får gå med kroniska skador resten av livet. :)... Vad är struma?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela